Heeft u een probleem met ons product?

Vul dan dit service-formulier in

Reus Maatinterieurs gaat nooit eerder weg voordat het helemaal naar wens is. Toch kunnen er na verloop van tijd klachten ontstaan, bijvoorbeeld door werkend hout of intensief gebruik.

Wij helpen u graag om alles weer te herstellen. Als u onderstaand formulier invult, nemen wij contact met u op om tot een oplossing te komen.

Wie betaalt wat bij reparatie?

  1. Is de garantietermijn nog niet verstreken en is uw product nog geen jaar oud? Dan zijn zowel de materiaalkosten als de voorrij- en arbeidskosten voor onze rekening.
  2. Is de garantietermijn nog niet verstreken en is uw product ouder dan een jaar? Dan zijn de materiaalkosten voor ons, maar de voorrij- en arbeidskosten voor u.
  3. Is de garantietermijn verstreken? Dan zijn alle kosten voor u.

Bij situatie B en C krijgt u vooraf een offerte van ons. Als u het betreffende product bij ons kunt brengen, bijvoorbeeld losse raamdecoratie, dan vervallen de voorrijkosten uiteraard.

    Telefoonnummer

    Meer weten over ons?